نامه مهم بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خطاب به مسئولین صدا و سیما

0
2072

بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر، طی نامه‌ای با دعوت از مسئولان صدا و سیما، خواستار پاسخگویی این مسئولان به سوالات و انتقادات شد.
در بخشی از این نامه آمده است: تا کنون از سوی مسئولین صدا و سیما هیچ تلاشی برای پاسخ گویی و شفاف سازی در خصوص عملکرد خود در طی نزدیک به سه دهه صورت نگرفته است. گویی که این مسئولین به دلیل انتساب به رهبری معظم، خودشان را از پاسخ گویی نسبت به عملکردشان بری می دانند و حقی برای مردم، قائل نیستند و خود را موظف به پاسخگوئی نمی دانند.

در بخش دیگری از این نامه بیان شده: هیچ کس به یاد ندارد که در نزدیک به سه دهۀ گذشته حتی یکی از مسئولین رده میانی صدا و سیما خارج از نشست های خبری کم تعداد و بعضاً هدایت شده و دستوری، و یا جلسات هم اندیشی پشت در های بسته و با مدعوین اختصاصی، در نشستی عمومی به سؤالات صریح مردم، خبرنگاران و دلسوزان پاسخ بدهند.

بدیهی است که این سکوت و پاسخ ندادن مستقیم مسئولان و سانسور این موضوع در رسانه هایی که از بیت المال ارتزاق می کنند، قطعاً نمی تواند پاسخ گوی ابهامات باشد، چرا که دورۀ توجیه دستوری و سانسور گذشته است و این فرضیه را تقویت می کند که انتقاداتی که مطرح شده است به عملکرد مسئولان وارد است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید